
α. Η σχετική πρόβλεψη στο νομοσχέδιο της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. – άρθρο 17 ουδέποτε συμπεριλήφθηκε στον τελικώς ψηφισθέντα νόμο 4173/13.
β. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου {ΠΝΠ} στην οποία βασίστηκαν οι Κ.Υ.Α. που υποτίθεται ότι κατάργησαν της ΕΡΤ Α.Ε. ουδέποτε κυρώθηκε από τη Βουλή και συνεπώς αίρονται και οι νόμιμες συνέπειές της. Άρα οι Κ.Υ.Α. δεν παρήγαν νομικά αποτελέσματα.
γ. Ουδέποτε συνυπέγραψε ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης τις Κ.Υ.Α. κατάργησης της ΕΡΤ Α.Ε., ορισμού ειδικού διαχειριστή, κλπ., όπως απαιτούσε η ΠΝΠ και συνεπώς Συνέχεια

Διαβάστε το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων ΕΔΩ

Για τις 19 Νοεμβρίου 2015 αναβλήθηκε η συζήτηση στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου για το εάν είναι αντισυνταγματικό ή όχι το Έκτακτο Ειδικό Τέλος υπέρ του Δημοσίου στις Ηλεκτροδοτούμενες Δομημένες Επιφάνειες (ΕΕΤΗΔΕ, το λεγόμενο «χαράτσι») που εισπράχθηκε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου θα κρίνει εάν θα επικυρώσει ή όχι την απόφαση του Δ΄ Τμήματος του Ανωτάτου Δικαστηρίου που έχει κρίνει ότι το Έκτακτο Ειδικό Τέλος είναι αντισυνταγματικό και Συνέχεια

Η πρώτη υπόθεση που θα εκδικαστεί στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου αφορά το αποκαλούμενο «χαράτσι» της ΔΕΗ που πληρώσαμε ως έκτακτο τέλος – φόρο (ΕΕΤΗΔΕ) για τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα τη διετία 2011-′12, που όμως επαναλήφθηκε και την επόμενη χρονιά (2013) ελαφρά μειωμένο κατά 10% ως ΕΕΤΑ, παραμένοντας στην ουσία ενσωματωμένο και στο πλαίσιο του νεότερου φόρου για τα ακίνητα (ΕΝΦΙΑ).
Η παραπεμπτική απόφαση του Δ′ Τμήματος ΑΠ προς την Ολομέλεια κρίνει το «χαράτσι» Συνέχεια
Όλοι μας περιμέναμε το νομοθέτημα για την ΕΡΤ. Όχι μόνο για την τύχη μιας δημόσιου ενδιαφέροντος εταιρίας με μοναδικό ρόλο στην έγκυρη ενημέρωση, στην ποιοτική ψυχαγωγία και κυρίως στην «δια βίου» επιμόρφωση των Ελλήνων. Αλλά και για να διαπιστώσουμε ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εννοεί την αξιοπρέπεια ως υποχρέωση με περιεχόμενη αξία και όχι ως πρόφαση.
Το νομικό κατασκεύασμα που κατατέθηκε στην Βουλή, με τροποποιήσεις στη βάση όχι του ιδρυτικού Νόμου της ΕΡΤ Α.Ε. , αλλά του Νόμου της ΝΕΡΙΤ Α.Ε., που επιβλήθηκε από αναξιοπρεπείς και ιταμές πολιτικές και προσωπικότητες, μόνο αξιοπρέπεια δεν κομίζει στην εκπεφρασμένη βούληση του Ελληνικού Λαού της 25ης Ιανουαρίου 2015. Αυτό που γίνεται με το επιχειρούμενο νέο νομοθετικό έκτρωμα αποτελεί Συνέχεια

Η προσωρινή διαταγή του Ειρηνοδικείου Χαλανδρίου πριν από λίγες μέρες, με την οποία σχημάτισε προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο στην ΕΡΤ Α.Ε. και αποφάσισε την «μη μεταβολή της νομικής και πραγματικής κατάστασης της Α.Ε. με ευθύνη του προτεινομένου Δ.Σ.»
Είναι το πρώτο γεγονός πολύ μεγάλης σημασίας μετά από την πτώση του Σαμαροβενιζελοκουβέλικου καθεστώτος. Είναι γεγονός. Αναγνωρίζεται επίσημα από τη Δικαιοσύνη ότι η ΕΡΤ υπάρχει (άρα χρειάζεται Διοικητικό Συμβούλιο) και ανοίγει το έδαφος για τη ΝΕΡΙΤ διότι υπάρχει πάνω … στην κατάργηση της ΕΡΤ!!!
Ο δικηγόρος Γιώργος Κόκκας που πέτυχε την έκδοση της προσωρινής διαταγής είχε αντίδικό του Συνέχεια

Μετά από μακρόχρονες καρποφόρες διαβουλεύσεις, που ενέπνεαν αμοιβαία τον ΣΥΡΙΖΑ και το Ελληνικό Κίνημα ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΕΚΑΔ), το οποίο συστηματικά από εικοσαετίας αναδεικνύει παράλληλους δημοκρατικούς θεσμούς συμμετοχής των Πολιτών στα κοινά, επιβεβαιώθηκε σήμερα 20/1/2015 η πρόθεση προεκλογικής και μετεκλογικής συνεργασίας τους στην αναμόρφωση των αναχρονιστικών θεσμών της Πατρίδας μας, μετά την εποχή των Μνημονίων.
Οι διεθνείς διασυνδέσεις με τα αμεσοδημοκρατικά Κινήματα παγκοσμίως και η πρόσφατη συνεργασία του Ε.Κ.Α.Δ. στις Ευρωεκλογές στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Αντιμνημονιακού Μετώπου, που ανέδειξε έναν Ευρωβουλευτή δημιουργούν τις προϋποθέσεις για διεύρυνση των συμμάχων του ΣΥΡΙΖΑ και σε νέα κοινωνικά στρώματα, που απαιτούνται για να αλλάξουμε την Ελλάδα σε μια δημιουργική αναπτυξιακή και εναλλακτική κατεύθυνση εθνικής ανεξαρτησίας και κοινωνικής χειραφέτησης των κατοίκων της.

Στο στιγμιότυπο από τη συνάντηση απεικονίζονται οι Γιώργος Κόκκας και Χάρης Κουρής από την Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού του Ε.Κ.Α.Δ. με τον Γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Βίτσα.

Εκδικάστηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο η αίτηση αναίρεσης της Περιφέρειας Αττικής για το ξεπούλημα του Ελληνικού.
Σε ευθεία αμφισβήτηση του Τεχνικού Επιμελητηρίου κατέφυγε το ΤΑΙΠΕΔ, για να δικαιολογήσει το ξεπούλημα του Ελληνικού. Κατά τη χθεσινή εκδίκαση της αίτησης ακύρωσης της Περιφέρειας Αττικής στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο νομικός εκπρόσωπος του Ταμείου υποστήριξε ότι η μελέτη για τον υπολογισμό της αξίας του δημόσιου «φιλέτου» δεν έγινε από δημόσια αρχή(!), παραβλέποντας το γεγονός Συνέχεια